Frivillig 2017 by invitation only

///Frivillig 2017 by invitation only
Frivillig 2017 by invitation only 2017-06-22T14:47:20+00:00

Frivillig by invitation only tilmeldingen til CHGP 2017.

Denne tilmeldingsside er udelukkende til dem der har modtaget et link til denne side!

CHGP startede tilbage i 1996, og igennem tiden har vi afviklet 16 vellykkede sæsoner. Dette er primært grundet vores effektive og kompetente frivillige. Vi har skabt en unik begivenhed, hvor vi giver vores frivillige rum til at tænke ud af boksen og dermed bidrage til at skabe Danmarks bedste motorløb. Som frivillig oplever du Grand Prix’et på første parket og indgår i et særligt sammenhold af fantastiske mennesker.

Frivilligheden er benzinen til vores historiske bil. Vi håber dermed, at du har mod på at starte motoren og køre endnu et fantastisk ”race” med os!

Fordele ved at være frivillig til CHGP:

  • Fællesskab og spændende oplevelser
  • Nye faglige kompetencer
  • Personlige og faglige udfordringer
  • Tilføj erfaringer til CV’et
  • Nyt personligt og fagligt netværk
  • Hjælper indirekte med at støtte den gode sag ”BørneUngeProgrammet”
  • Deltager i lodtrækningen om 2 billetter til F1 på Spa Francorchamps med K-Rejser (1 lod pr. arbejdsdag)
  • Deltager i lodtrækningen om et Tissot V8 chronograph herre quartz ur.

Merchandise & Infotelt

Du møder om morgenen kl. 07.30 lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8 til morgenmad og introduktion.

Midt på området foran Grøndal MultiCenter ligger merchandise shoppen og infoteltet. Derfra hjælpes publikum med information, køb af merchandise, klager samt efterlysninger og meget andet.

Merchandise og info har til opgave at give publikum en god oplevelse samt al den ønskede information og service.

Arbejdstid

Arbejdstid er fra kl. 07.30 – 18.00

Tilmeldingen til shoppen er nu lukket

CHGP sekretariatet

Der arbejdes fra mandag d. 31/7– søndag d. 6/8.

Midt på området ligger CHGP sekretariatet, hvorfra arrangementet styres. Derfra assisteres ledelsen, løbsledelsen, kørerne og de frivillige.

Da der er tale om ad hoc opgaver i et til tider hektisk miljø, fordres såvel administrativ erfaring som diplomatiske evner.

Sekretariatet er åbent og bemandes fra mandag d. 31. juli – søndag d. 6. august.

Arbejdstid

Arbejdstid er fra kl. 08.00 – 20.00.

Tilmeld dig her

Check-in

Der arbejdes i dagene onsdag d. 2/8, torsdag d. 3/8 og fredag d. 4/8, eftermiddag eller aften (efter nærmere aftale) samt kl. 6-9 om morgenen lørdag d. 5/8.

Vi har over 500 frivillige i gang i løbet af weekenden. Alle skal registreres og have udleveret div. armbånd og billetter samt evt. uniformering. I løbsweekenden etableres en særlig personaleindgang, hvor de frivillige modtages.

Der skal pakkes laves frivilligpakker med afgangsarmbånd og udstyr til alle vores frivillige i uge 30. Jeres gruppeleder vil kontakte jer for nærmere aftale af denne ”pakke-dag”.

Arbejdstid

Efter nærmere aftale i dagene før løbsweekenden, og i selve løbsweekenden fra kl. 06.00 – kl. 09.00.

Tilmeldingen til Check/In er nu lukket

VENTELISTE

Såfremt du måtte ønske at komme på venteliste til Check/in kontakt Sussi på sussi@chgp.dk

VIP Presse

Der arbejdes i dagene fredag d. 4/8 – søndag d. 6/8.

Som VIP pressemedlem er du en del af CHGP teamet, og der laves aftale om hvilke aspekter og situationer som ledelsen ønsker, at der skal tages billede af.

Du skal stå til rådighed for CHGP, for at dække de situationer som ledelsen finder vigtigst, og stille dine billeder til rådighed for reference og fremtidig markedsføring.

Der skal tages billeder i dagene op til løbet og i selve løbsweekenden.

Arbejdstid

Arbejdstid er fra kl. 08.00 – 19.00

Tilmeld dig her

Pro/AM Lounge

Der arbejdes i dagene lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8.

Som VIP Host ved Pro/Am Loungen står du for at sikre, at kun inviterede Pro/Am-kørere får adgang til teltet, samt at kunne besvare eventuelle spørgsmål som de måtte have.

Som VIP Hostess i Pro/Am Loungen står du får servicering af kørerne og opdækning til både morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe og kage.

Arbejdstid

Pro/Am Loungen er åben lørdag og søndag fra 08.00 – 18.00

Tilmeld dig her

VIP Chauffør

Dine arbejdstider vil ligge varierende fra onsdag d. 2/8 til mandag 7/8.

Som VIP Chauffør står du for at være den personlige kontakt til vores VIP kørere, som har behov for transport mellem lufthavn, hotel og banen.

Du skal står til rådighed for de kørsler som ledelsen beslutter, samt de transporter som VIP gæsterne har behov for inkl. i golfvogne på området.

Arbejdstid

Dine arbejdstider vil ligge varierende fra onsdag d. 2/8 til mandag 7/8 og planlægges efter aftale.

Tilmeld dig her

Logistik

Der arbejdes i dag- og aftentimerne før og efter løbsweekenden (31/7 – 4/8 og 7/8), i dagtimerne i selve løbsweekenden (5/8-6/8) samt søndag aften efter løbets afslutning. I logistik er der ekstra travlt hele fredagen, lørdagen og søndagen.

For at kunne afvikle et arrangement i denne størrelse er der en masse ting der skal transporteres, indkøbes og flyttes på plads. Skilte skal sættes op samt mange andre små praktiske ad-hoc opgaver.

Til dette formål skal vi bruge folk som er praktisk anlagte. Der skal hentes og bringes varer, så har du kørekort er det en fordel – men ikke et krav.

Arbejdstid
Hverdage i ugen før løbsweekenden og mandagen efter løbsweekenden. Arbejdstid planlægges efter aftale. I løbsweekenden er arbejdstiden kl. 08.00 – kl. 20.00.

Tilmeldingen til Logistik er nu lukket

VENTELISTE

Såfremt du måtte ønske at komme på venteliste til Logistik kontakt Martin Poll på martin@chgp.dk

Presse & Infoteam

Der arbejdes primært i løbsweekenden d. 5/8 og 6/8. Yderligere er der behov for et par personer fra torsdag d. 3/8.

Som frivillig i gruppen ”Presse & Infoteam” står man for udlevering af materiale (kuverter/pressekort/pressevest) til de pressefolk, der er blevet akkrediteret af CHGP.

Vi har en masse pressefolk som dukker op i løbsweekenden, lørdag og søndag, som skal have udleveret deres materiale. Her er jeres job at få udleveret de korrekte materialer til de korrekte pressefolk og få klædt dem på til opgaven.

Yderligere står I for at give anden generel information til både disse pressefolk men også til publikum generelt.

Arbejdstid
Der arbejdes fra 07.00 – 18.00.

Tilmeld dig her

Race For Riget

Der arbejdes i løbsweekenden lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8.

I forbindelse med CHGP afholder vi også ”Race for Riget”, som er en enestående mulighed for tilskuerne for at komme helt tæt på alle de professionelle racerkørere, ved at købe en køretur i nogle af de lækre biler.

Alle de indkørte midler doneres ubeskåret til godgørende formål – igen i år 100% til BørneOgUngeprogrammet på Riget.

Som frivillig til Race for Riget er du en del af teamet, der sælger billetter til denne oplevelse, som hjælper med at vejlede og klargøre passagerne til køreturen. Ydermere sikrer du at sikkerheden ved omstigning til bilerne er i top.

Arbejdstid

Arbejdstiden er lørdag og søndag før, under og lidt efter RFR arrangementet der altid ligger midt på dagen.

Tilmeldingen til RFR er nu lukket

Radioadministration

Der arbejdes i løbsweekenden lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8.

Under et stort arrangement som Copenhagen Historic Grand Prix er det nødvendigt, at vi har mulighed for at kunne komme i kontakt med hinanden på en nem måde. Under løbet er flere frivillige, ledere, myndigheder og andre udstyret med radioer.
Radioadministrationen sørger for fordeling, service og indsamling af alle disse radioer.

Arbejdstid

Arbejdstiden er lørdag og søndag fra 07.00 – 20.00.

Tilmeldingen til Radioadministration er lukket nu

Hvis du ønsker at komme i betragtning til nogle af de andre opgaver kontakt venligst Alexander Kadijevic på alexander@chgp.dk

Kommandocenter (KST)

Der arbejdes i løbsweekenden lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8.

Kommandocenter (KST) er bindeledet mellem alle funktionerne i frivillig-gruppen ”Publikumsservice”.

Arbejdet går ud på at have overblikket og holde fokus. Kommandocenteret assisterer de forskellige grupper til at arbejde sammen på bedst mulig vis.

Alle er udstyret med radio.

Arbejdstid

Arbejdstid er kl. 08:00 – 18:00.

Tilmeld dig her

Håndværkere

Du møder fredag d. 4/8 kl. 09.00 samt om morgenen kl. 07.00 lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8 til morgenmad og introduktion.
Vi mødes alle fredag, da vi skal kende området og briefe kort med vores elektriker.

I løbsweekenden skal håndværker teamet kunne løse forefaldende reparationsopgaver på hegn, trapper, tribuner, toiletter, installationer osv. Der vil være adgang til værktøj, men du må gerne medbringe dit eget foretrukne. En håndværksmæssig baggrund er ikke et krav, men HVIS du har særlige forudsætninger, såsom truckcertifikat, erfaring indenfor faget eller lignende, hører vi gerne fra dig.

Håndværkerteamet fordeler arbejde og pauser indbyrdes og i samarbejde med gruppelederen, således at der altid er bemandet.

Arbejdstid for håndværkere

Arbejdstid begge løbsdag er kl. 07.00 – kl. 20.00. Fredag efter aftale.

Tilmelding som håndværker er lukket nu.

Champagnebar-team

Der arbejdes i løbsweekenden lørdag d. 5/8 og søndag d. 6/8.

Som en del af champagnebar-teamet skal du servicere vores kunder i vores champagnebar. Ud over at betjene vores kunder står du for at baren fremstår ren og nydelig, ligesom at du fylder op med champagne og dertilhørende snacks såfremt det kræves.

Arbejdstid

Arbejdstiden er lørdag og søndag fra 08.00 – 18.00.

Tilmeld dig her

Natteopsyn- Hundepatruljen

Der arbejdes om natten i perioden torsdag d. 3/8 – søndag d. 6/8.

Opgaven går ud på at holde opsyn på pladsen og ved indgangene i nattetimerne. Holde øje med de effekter som ikke kan låses inde. Formålet er at være synlige. Hvis noget observeres tilkaldes politiet.
I arbejder i grupper. Grupperne fordeler selv arbejde og pauser i samarbejde med gruppelederen.

Arbejdstid

Arbejdstid er kl. 22:00 – 07:00, dog allerede fra kl. 18.30 fredag og lørdag.

Tilmeld dig her

Security

Der arbejdes i dagene fredag d. 4/8 – søndag d. 6/8.

Arbejdet består i at holde opsyn på pladsen. At holde øje med at kun personer med gyldigt armbånd opholder sig på området og eskortere eventuelle overløbere.
Yderligere hjælper Security med eventuelle ubehagelige elementer i samarbejde med politiet.

Security bliver inddelt i grupper. Grupperne fordeler selv arbejde og pauser i samarbejde med gruppelederen.
Alle er udstyret med radio.

Arbejdstid

Arbejdstid i løbsweekenden er kl. 08:00 – 19:00. Fredag fra 16:00 -24:00.

Tilmeld dig her

Eventpiger/madpersonale

Eventpiger arbejder i løbsweekenden d. 5/8 og 6/8.
Madpersonalet arbejder i dag- og aftentimerne før løbsweekenden (31/7 – 4/8)

Eventpigernes primære opgave er at sørge for, at kun de med gyldigt armbånd får adgang til Volunteer Lounge og dermed spisning for frivillige.
Andre ad hoc opgaver kan forekomme.

Madpersonalets primære opgave er at stå for at sørge for, at kun de med gyldigt armbånd får adgang til spise-områderne i ugen op til løbsweekenden, hvor CHGP-området endnu ikke er lukket af. Madpersonalet skal med andre ord IKKE lave mad eller rydde af ;o)

Arbejdstid

Eventpiger arbejder lørdag og søndag i løbsweekenden fra 07.00 – 19.00.
Madpersonalet arbejder i 2-holds-skift (kl. 11.00 – 14.00 og kl. 17.00 – 20.00) i perioden d. (31/7 – 4/8).

Tilmeld dig her