Copenhagen Historic Grand Prix

CHGP 2019 | 3. - 4. august 2019 | #chgp2019

Frivillig 2019

COPENHAGEN HISTORIC GRAND PRIX

Tilmelding som frivillig til CHGP 2019 åbner ultimo Q1 2019

CHGP

FRIVILLIG 2019

CHGP startede tilbage i 1996, og gennem tiden har vi afviklet 17 vellykkede sæsoner. Dette er primært grundet vores effektive og kompetente frivillige.
Vi har skabt en unik begivenhed, hvor vi giver vores frivillige rum til at tænke ud af boksen og dermed bidrage til at skabe Danmarks bedste motorløb.
Som frivillig oplever du Grand Prix’et på første parket og indgår i et særligt sammenhold af fantastiske mennesker.    

Frivilligheden er benzinen til vores historiske bil. Vi håber derfor, at du har mod på at starte motoren og køre endnu et fantastisk ”race” med os!

VÆR EN DEL AF TEAMET

Nogle af de mange fordele ved at være frivillig til CHGP:

  • Fællesskab og spændende oplevelser
  • Nye faglige kompetencer
  • Personlige og faglige udfordringer
  • Tilføj erfaringer til CV’et
  • Nyt personligt og fagligt netværk
  • Hjælp indirekte med at støtte den gode sag ”BørneUngeProgrammet”
  • Deltag i lodtrækningen om 2 billetter til F1 på Spa Francorchamps med K-Rejser (1 lod pr. arbejdsdag)
  • Deltag i lodtrækning om 1 Certina ur (for dig der arbejder mere end 1 dag)
  • Fribilletter – 1 pr. arbejdsdag – max 4 stk. (for dig der arbejder mere end 1 dag)

Tilmeldingen er lukket

Banebyggere

Billetvogne

Indkørsel- og parkeringsservice

Drikkevareservice

Publikumsservice Område Syd

Publikumsservice Område Vest

Publikumsservice Område Øst

Publikumsservice Område Nord

Billetvogne

Der arbejdes i eventens åbningstider lørdag d. 4/8 og søndag d. 5/8 mellem kl. 7.30 og kl. 18.00.
Oplæring i systemer foretages fredag d. 3/8, hvorfor der også kan forventes et par timers mødepligt her.

Der kommer omkring 40.000 mennesker til begivenheden, som enten køber billet på dagen eller skal have byttet deres købte billetter til armbånd.

Din opgave som frivillig i denne gruppe er derfor at sælge indgangsarmbånd og/eller udlevere armbånd til dem, som skal have byttet deres billetter til armbånd.

Der etableres billethuse med alt udstyr, hvorfra du skal servicere alle vores mange gæster.

Du kan opleve travle perioder, hvor det forventes, at du bevarer det kolde overblik og den gode service til vores betalende gæster.

Banebyggere

Der arbejdes i 2-holds skift (kl. 08.00 – 16.00 og kl. 16.00 – 22.00) i perioderne 26/7 – 3/8 og 5/8 – 9/8.

Banebyggerne er nærmest legendariske efter de mange år i Fælledparken og på Bellahøj. Mange har været med i adskillige år og derfor er der altid nogle som ”ved hvad det går ud på”, når arbejdet skal udføres. Før løbet og efter løbet opbygges og nedtages banen. Det foregår både med dag- og aftenhold.

Der skal opstilles hegn. Der skal opsættes autoværn og betonbarrierer. Området skal etableres med broer og diverse nødvendige faciliteter. Alle bannerreklamer og skilte skal sættes op på hegn, på barrierer og i publikumsområdet. En håndværksmæssig baggrund er ikke et krav, men HVIS du har særlige forudsætninger såsom truckcertifikat, erfaring med entreprenørmaskiner og den slags, må du gerne oplyse dette ved tilmelding.

Der er fuld forplejning under opbygning og nedtagning. Det gælder også i løbsweekenden, hvor vi ser motorløb og hygger os. Dog skal der under løbet hele tiden være et beredskab, der skal rykke ud ved uheld, som kræver reparation på banen. Det er noget, vi aftaler undervejs.

Meld dig som banebygger og få en oplevelse ud over det sædvanlige. Mød nye mennesker som du med garanti vil have det sjovt og spændende sammen med i fremtiden.

Indkørsel- og parkeringsservice

Der arbejdes i dagene før løbsweekenden, torsdag d. 2/8 & fredag d. 3/8 og i løbsweekenden lørdag d. 4/8 & søndag d. 5/8.
Præcise arbejdstider tilgår for arbejdet torsdag-søndag. Vagten slutter omkring kl 20.00.

I dagene før løbsweekenden kontrolleres trafikken ind på området ved de fire indkørsler. Når indkørslen til personaleparkeringen på cirkuspladsen åbnes lørdag og søndag morgen, skal alle bilerne kontrolleres for korrekt P-tilladelse.

Det aflukkede stykke af Hulgårdsvej, indkørslen til kvarteret ud mod Hvidkildevej og indkørslen til handicap P-pladsen på Bellahøjvej skal bevogtes i løbsweekenden.

Drikkevareservice

Der arbejdes i dag- og aftentimerne om fredagen og i løbsweekenden (3/8 – 5/8) samt søndag aften efter løbets afslutning. Fredag og lørdag slutter vagten omkring kl. 19.00. Søndag forventes det, at vagten slutter kl. 23.00 – dog kan ekstra arbejdstid forekomme.

I drikkevare-service står vi for at servicere alle vores egne barer samt vores mange erhvervskunder med drikkevarer.
Drikkevare-service står for drikkevarer-lager og levering og afhentning af drikkevare-produkter til vores egne barer samt erhvervskunder.
I drikkevare-service har vi tæt kontakt med vores erhvervskunder, hvorfor man møder mange spændende mennesker.
Det er vores fornemmeste opgave at sørge for, at alle vores tilskuere og vores erhvervskunder får en fantastisk weekend, og at de ikke tørster undervejs.

Til dette formål skal vi bruge folk som er praktisk anlagt og godt kan lide at bruge deres muskler, da der skal bæres en del drikkevarer.
Der vil naturligvis være køretøjer til rådighed til at transportere drikkevarerne.

I gruppen får du en masse at se til og får også et rigtig godt sammenhold med de andre frivillige i denne gruppe.

Publikumsservice Område Syd

Der arbejdes i eventens åbningstider lørdag d. 4/8 og søndag d. 5/8 mellem kl. 8.00 og kl. 18.00.

Publikumsservice er CHGP’s største frivillig-gruppe. Som frivillig i denne gruppe er du arrangementets ambassadør, og især som Publikumsservice står du for at give publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1)
Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden, og kontrollerer at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.
Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.
Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2)
Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.
Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.
Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3)
Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum.

Publikumsservice Område Nord

Der arbejdes i eventens åbningstider lørdag d. 4/8 og søndag d. 5/8 mellem kl. 8.00 og kl. 18.00.

Publikumsservice er CHGP’s største frivillig-gruppe. Som frivillig i denne gruppe er du arrangementets ambassadør, og især som Publikumsservice står du for at give publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1)
Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden og kontrollerer, at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.
Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.
Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2)
Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.
Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.
Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3)
Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum.

I Publikumsservice – Område Nord vil en lille gruppe frivillige også skulle håndtere CHGP’s campingplads.

Publikumsservice Område Vest

Der arbejdes i eventens åbningstider lørdag d. 4/8 og søndag d. 5/8 mellem kl. 8.00 og kl. 18.00.

Publikumsservice er CHGP’s største frivillig-gruppe. Som frivillig i denne gruppe er du arrangementets ambassadør, og især som Publikumsservice står du for at give publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1)
Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden, og kontrollerer at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.
Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.
Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2)
Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.
Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.
Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3)
Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum. I Publikumsservice – Område Vest vil man også skulle håndtere handicaptribuner, handicapovergangen samt indgang til vores VIP-gæster til Grand Prix Club.

Publikumsservice Område Øst

Der arbejdes i eventens åbningstider lørdag d. 4/8 og søndag d. 5/8 mellem kl. 8.00 og kl. 18.00.

Publikumsservice er CHGP’s største frivillig-gruppe. Som frivillig i denne gruppe er du arrangementets ambassadør, og især som Publikumsservice står du for at give publikum en sjov og god helhedsoplevelse, når de besøger CHGP. Når det er sagt, er det dog også vigtigt for os, at du som frivillig får en spændende oplevelse ud af det.

Som frivillige i Publikumsservice kommer du igennem flere spændende opgaver i løbet af weekenden. De tre forskellige opgaver inden for publikumsservice er:

1)
Bro- og indgangsservice, hvor du står ved indgangene i åbningstiden, og kontrollerer at kun publikum med korrekt billet lukkes ind samt sørger for at ud- og indgang foregår let og glidende.
Desuden assisteres publikum ved broerne over banen, som fører ind på selve området. Herunder sørges der for, at folk ikke stopper op under passagen.
Der hjælpes med barnevogne og kørestole m.v.

2)
Områdeassistance og opsyn, hvor du har tre primære opgaver: At holde øje med at KUN personer med gyldigt armbånd opholder sig på området, holde opsyn med vores hegn samt assistere publikum med information og vejledning.
Som frivillig inden for dette felt vil du både have ansvaret for at give publikum en god oplevelse i inderkredsen samt holde opsyn med vores faciliteter omkring Grand Prix’et.
Det betyder, at du inden for denne arbejdsbeskrivelse har det gyldne overblik over HELE området og kan varetage et bredt arbejdsområde. 

3)
Tribuneservice, hvor arbejdet består i at assistere publikum ved vores tribuner langs med banen. Tribuneservice sørger for, at kun publikum med de rette adgangsarmbånd benytter tribunerne. Desuden hjælpes der med information til publikum.

HAR DU NOGLE SPØRGSMÅL?

Så kontakt Alexander Kadijevic

Copenhagen

VORES SPONSORER & SAMARBEJDSPARTNERE

Luk menu
×
×

Kurv